Pages

16 Haziran 2008 Pazartesi

Böyle Uyansam...

8 yaşındaysanız “?” hayat çok güzel…

Birazdan uyanacağım… Tüm bu gördüklerim sadece kötü bir rüya… Hiçbir şey yaşanmamış henüz… Acı çekmek bir kenara, “acı” kelimesi bile bana birkaç beden büyük… Ben aslında hiç büyümemişim. Yaşam benim için yeniden başlanabilecek bir oyun hala…

Birazdan uyanacağım… Beni bırakıp gitmiş, hiç sevmemiş sevgili aslında hiç olmamış… Hiç düşmemiş olmamış sevgilimin yolları, var olmamış üçüncü kişilere… Aldatmalar için çok sığ benim çocuk aklım… Bilmiyorum ki daha “aşk”ı, dediğim gibi hiç yaşamadım “acı”yı. Henüz üç harflilerden korkmaktayım… Uyandığımda göreceğim ki aklı yarım bir çocuğum hala… Önümde çok zamanım var yarım aklımı dolduracağım. Aşk acısı çekerek, terk edenleri düşünerek yarım kalan bir aklım hiç olmayacak… Yarım akıllı çocuk yarım akıllı bir adama hiçbir zaman dönüşmeyecek…

Uyanacağım ve tüm aptal kavgalarım rüyamla birlikte kaybolacak… Kaybedilmiş hiçbir dostum olmayacak benim… Dostlukların başlamasına daha çok var… Arkadaşlarım var henüz benim, çocukluğumda. Hep sürmeli çocukluk arkadaşlarım. Belki yıllar sonra dostlarım da olur göz göze geldiğim, henüz hiç bilmediğim bir çilingir sofrasında…

Uyandığım da ellerimi başıma attığımda henüz dökülmeye başlamamış saçlarım olacak… Yenmiş tırnaklarım olacak ellerimde. Annemin tırnaklarıma biber sürme blöfünü göremeyecek kadar küçük benim gözlerim ama söz dinlemeyeceğim çünkü çocuğum ben hala.

Hiç yorum yok:

Followers

Sık kullanılanlar